
Москва «Спартак» жамоаси Россия Премьер-лигасида телекўрсатувлар орасида энг кўп томошабинга эга бўлган клуб сифатида тан олинди. Бу ҳақда Euro-football.ru хабар берди.
Бу ҳақда маълумотлар Mediascope томонидан тақдим этилди. Ўтган мавсумда «Спартак» жамоасининг ўйинларини ўртача 4,1 миллион киши томоша қилган.
Иккинчи ўринда Москва ЦСКА жамоаси турибди, уларнинг ўртача кўрсаткичи 3,8 миллион томошабинни ташкил этади. Учинчи ўрнини эса Санкт-Петербургнинг «Зенит» клуби эгаллаб, унинг ўртача томошабин сони 3,7 миллионни ташкил этди.
Шу тариқа, «Спартак» жамоаси Россия чемпионатининг юқори дивизионидаги клублар орасида кетма-кет иккинчи мавсум энг катта телеаудиторияни жамлади. Ўтган мавсум якунида «Спартак» миллий чемпионатда тўртинчи ўринни эгаллади.
Бу натижа жамоанинг оммавийлиги ва мухлислар эътиборининг юқори эканлигини кўрсатади. Телекўрсатувлар орқали жамоанинг ўйинлари кенг аудиторияга етиб бормоқда ва бу Россия футболининг ривожланишига ижобий таъсир кўрсатмоқда.