
Xorijdagi iste’molchilarning Amerika brendlariga bo‘lgan qiziqishi sezilarli darajada kamaygani aniqlanmoqda. Bu haqida Zamin.uz xabar berdi.
McDonald’s kompaniyasi bosh direktori Kris Kempchinski CNBC telekanaliga bergan intervyusida bu holatning sabablarini tushuntirdi. Uning ta’kidlashicha, asosiy omil sifatida dunyo bo‘ylab Qo‘shma Shtatlar obro‘sining pasayishi ko‘rsatildi.
Bu holat iste’molchilarning Amerika va uning brendlariga bo‘lgan munosabatlarini qayta ko‘rib chiqishiga olib kelmoqda. Kempchinski so‘zlariga ko‘ra, kompaniya to‘rtta global iste’molchi so‘rovini o‘tkazgan.
So‘rovda Amerika mamlakati haqidagi his-tuyg‘ular, Amerika brendlari va ayniqsa McDonald’s kompaniyasiga bo‘lgan munosabatlar o‘rganilgan. Natijalar Amerika va uning atrofidagi ijobiy tasavvurlar biroz susayganini ko‘rsatgan.
Shunga qaramay, Kempchinski ta’kidlashicha, iste’molchilar idrokidagi ushbu o‘zgarish McDonald’s kompaniyasining faoliyatiga va mijozlarga xizmat ko‘rsatish sifatiga salbiy ta’sir ko‘rsatmagan. Kompaniya xalqaro miqyosda o‘z e’tibori va mashhurligini saqlab qolmoqda.
Bu esa brendning barqarorligini va uzoq muddatli muvaffaqiyatini ta’minlaydi.