Bugun
Yaponiya Markaziy Osiyo bilan ilk sammit o‘tkazadi
+5°
ясно ветер 1 м/с, СВ

Meta reklamalari homila yo‘qotgan ayollarga og‘ir ta’sir qilmoqda

Texnologiya
5
Meta reklamalari homila yo‘qotgan ayollarga og‘ir ta’sir qilmoqda
Meta kompaniyasining Facebook va Instagram tarmoqlarida homila yo‘qotgan ayollar uchun mo‘ljallangan bolalar va homiladorlik reklamalarining ko‘rsatilishi ularning ruhiy holatiga salbiy ta’sir ko‘rsatmoqda. Bu haqda Zamin.uz xabar berdi.

Britaniyalik Sammi Klakson besh marta homila yo‘qotganidan so‘ng, bunday reklamalar uning uchun og‘ir bo‘lganini ta’kidlagan. Taniya ismli ayol esa Facebook kompaniyasini shaxsiy ma’lumotlardan reklama maqsadida foydalanishda ayblab, sudga murojaat qilgan.

Natijada, kompaniya ayrim foydalanuvchilarga bunday reklamalarni to‘xtatishni taklif qilgan. Rianon Louson ismli ayol ham farzandini yo‘qotgach, telefonida bolalar mahsulotlari va homiladorlik ilovalarining reklamalarini ko‘rishda davom etayotganini aytib, bu holatni juda og‘riqli deb hisoblaydi.

Meta kompaniyasi foydalanuvchilarga reklamalarni cheklash imkoniyati mavjudligini bildirgan bo‘lsa-da, ko‘pchilik ushbu sozlamalar yetarlicha samarali emasligini ta’kidlamoqda. Shunday qilib, homila yo‘qotgan ayollar uchun mo‘ljallangan reklamalarning avtomatik tarzda ko‘rsatilishi ularning ruhiy holatiga salbiy ta’sir ko‘rsatmoqda va bu masala kompaniya tomonidan yanada diqqat bilan ko‘rib chiqilishi zarur.

👍 0❤️ 0😂 0😢 0😡 0

O‘xshash yangiliklar