
O‘zbekistonda tashqi reklama bozori 2025 yilning birinchi yarmida 366,3 milliard so‘mga, ya’ni taxminan 30,3 million dollarga yetdi. Bu haqda Zamin.uz xabar berdi.
Bu haqda Sostav nashri Meter tahliliy xizmatiga tayangan holda xabar berdi. Bozor o‘sishi deyarli butun davr davomida kuzatildi.
Yanvar oyida xarajatlar hajmi 3,9 million dollarni tashkil etgan bo‘lsa, may oyida bu ko‘rsatkich 6 million dollarga yetdi. Iyunda esa kichik bir pasayish qayd etildi.
Tashqi reklamaning katta qismi savdo, xizmat ko‘rsatish va telekommunikatsiya sohalariga to‘g‘ri keladi. Ushbu yo‘nalishlar bozorning yarmidan ko‘prog‘ini egallaydi.
Boshqa segmentlar, jumladan avtomobil, sog‘liqni saqlash, restoranlar, turizm va qurilish sohalari esa 3 dan 6 foizgacha o‘z ulushini tashkil etadi. Eng yirik reklama beruvchilar qatorida Yandex Go, Lavka va Flavis kompaniyalari alohida ajralib turadi.
Ularning reklama kampaniyalari Toshkent va boshqa yirik shaharlardagi raqamli ekranlar hamda bilbordlarda faol ravishda joylashtirilmoqda (Sostav, Meter tahliliy xizmati).





