
Labubu yumshoq o‘yinchoqlari O‘zbekistonda tez sur’atlar bilan ommalashib bormoqda. Bu haqida Upl.uz xabar berdi.
Uzum Market marketing platformasining ma’lumotlariga ko‘ra, ushbu o‘yinchoqlarning umumiy savdosi allaqachon 110 ming dollardan oshgan. Spot.uz onlayn nashri, O‘zbekistondagi biznes va texnologiyalar sohasiga oid yangiliklarga ixtisoslashgan, ushbu ma’lumotlarni taqdim etdi.
Labubu o‘yinchoqlari joriy yil may oyida platformada sotuvga chiqdi va ikki oy ichida O‘zbekiston aholisi tomonidan 110 ming dollardan ortiq miqdorda xarid qilindi. Bu o‘yinchoqlarga bo‘lgan talab yuqori ekanligini ko‘rsatadi.
Hozirgi kunda Uzum Marketda 700 dan ortiq turdagi mahsulotlar mavjud bo‘lib, ular 480 ta shahar va qishloqlarga bir kun ichida yetkazib beriladi. Labubu o‘yinchoqlarining eng mashhur modeli 900 dan ortiq buyurtma to‘plagan, shulardan 362 tasi ayni shu hafta amalga oshirilgan, bu esa talabning oshayotganidan dalolat beradi.
Kompaniya ma’lumotlariga ko‘ra, Labubu o‘yinchoqlari Toshkent, Samarqand, Farg‘ona, Buxoro va Navoiy kabi yirik shaharlar aholisi orasida eng ko‘p talabga ega. Labubu o‘yinchoqlari dunyo bozorida 2019 yildan beri mavjud bo‘lib, 2025 yilda ularning mashhurligi yuqori cho‘qqiga chiqdi.
Bu o‘yinchoqlar nafaqat Osiyo, balki Yevropada ham katta muvaffaqiyat qozondi. Ular nafaqat bolalar, balki kattalar orasida ham keng qiziqish uyg‘otdi.
Dunyoning turli burchaklaridagi do‘konlarda ushbu o‘yinchoqlar uchun navbatlar hosil bo‘lmoqda va savdo ko‘rsatkichlari rekord darajaga yetmoqda. Labubu o‘yinchoqlarini ishlab chiqaruvchi Pop Mart kompaniyasining asoschisi, 38 yoshli Van Nin, Forbes ro‘yxatiga ko‘ra, Xitoyning eng boy o‘n kishisi qatoriga kirgan birinchi yosh tadbirkor bo‘ldi.
Uning hamkorlari orasida ByteDance asoschisi Jan Iming va Tencent hamkorlaridan Ma Xuateng ham bor. Bu muvaffaqiyat Labubu brendining global miqyosdagi o‘sishini va mashhurligini tasdiqlaydi.