O‘zbekistonda yangi avtomobillar avtosalondan chiqishi bilan bir qator qayta sotuvchilarga borib tushmoqda. Ular har bir avtomobildan 750 dan 1500 dollargacha foyda olmoqda.
Agar bu daromadlar soliq bilan rasmiylashtirilganida – 12% QQS va 15% foyda solig‘i hisobga olinsa, davlat byudjeti yiliga 20 million dollardan ortiq qo‘shimcha daromad olgan bo‘lardi.
Bu jarayondan UzAuto Motors ham zarar ko‘rmoqda. Kompaniya narxlarni oshirish va avtomobillarni erkin savdoga chiqarish o‘rniga, Cobalt modelini "restayling" qilish orqali yashirin ravishda narxni oshirishga majbur bo‘lmoqda.
Shu sababli, katta foyda qayta sotuvchilarga ketmoqda, oddiy xaridor esa avtomobil bozorida mashina sotib olishga va qo‘shimcha hujjatlashtirish xarajatlarini to‘lashga majbur bo‘lmoqda.
O‘xshash yangiliklar

Cobalt uchun shartnoma olish rasman ochildi
Cobalt uchun shartnoma olish boshlandi: Driver's Village'da Midnight pozitsiyasiga (4 pozitsiya) shartnoma rasman ochdi. UzAuto Motors rasmiy avtosalonl orqali Cobalt shartnoma olish

UzAuto Cobalt uchun shartnomalarni ochmaydi
UzAuto Motors Cobalt uchun shartnomalar ochilishi haqidagi xabarlarni rad etdi, deb Autostrada.uz xabar berdi. 18 mart kuni o‘zbek Telegram segmentida Chevrolet Cobalt avtomobilining Style AT va

Malibu XL shartnomalari bir soatda tugadi — ajablanarli holat!
29 may kuni mamlakatdagi eng yirik avtokonsernlardan biri — UzAuto Motors yana bir bor shov-shuvli xabar bilan chiqdi. Kompaniiya Chevrolet Malibu XL modeli uchun kontraktatsiya jarayonini soat

Dunyoda qaysi avtomobillar eng ko‘p sotilmoqda?
2024 yilda global miqyosdagi avtomobillar sotuvi 88,2 million donani tashkil etdi. Bu 2023 yilga nisbatan 2,7 foizga ko‘p. Xo‘sh, o‘tgan yili avtomobil sanoatida qanday o‘zgarishlar yuz bergan? LMC

Baraka market tarmog‘i Pepsi egaligiga o‘tadi
Raqobat qo‘mitasi Pepsi savdo belgisiga egalik qiluvchi «International Beverages Tashkent» kompaniyasiga Baraka market supermarketlar tarmog‘ini sotib olishga ruxsat bergan. Bu haqda qo‘mita axborot